fbpx

Zapoznaj się z warunkami reklamacji

Reklamacje

Informacje podstawowe:

  • Czas na reklamację: 1 rok

  • Adres do reklamacji:

  • LiderStal Bieniek Wojciech

  • Stare Rybie 10

  • 34-652 Stare Rybie

 

Informacje dodatkowe:

Jeśli kupiony przez Ciebie przedmiot posiada wadę fizyczną lub prawną masz prawo go reklamować, korzystając z rękojmi. Reklamację składasz do nas, jako do podmiotu odpowiedzialnego za przyjęcie i rozpatrzenie Twojego zgłoszenia. Nasza odpowiedzialność za sprzedany towar trwa 1 rok od momentu wydania Ci przedmiotu. Oznacza to, że jeżeli w tym okresie ujawni się wada lub stwierdzisz jej występowanie, możesz zwrócić się do nas z reklamacją danego przedmiotu do 14 dni.

W piśmie reklamacyjnym podaj: swoje dane osobowe (imię, nazwisko lub nazwa firmy) i kontaktowe (adres zamieszkania/siedziby, nr telefonu, adres e-mail), datę zgłoszenia reklamacji, datę zauważenia wady, opisz wadę – przyczynę reklamacji, załącz zdjęcia reklamowanego przedmiotu i stwierdzonej wady oraz wskaż jakie są Twoje żądania. Do reklamacji dołącz paragon fiskalny lub fakturę VAT, a jeżeli nie posiadasz żadnego z tych dokumentów załącz inny dowód potwierdzający zawarcie z nami umowy kupna reklamowanego towaru. Może to być przykładowo wydruk z konta bankowego, z którego płaciłeś za reklamowany przedmiot.

Składając reklamację z tytułu rękojmi możesz żądać jednej z czterech czynności: wymiany towaru na wolny od wad, naprawy towaru, obniżenia ceny, odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. Przy czym, nam przysługuje prawo zaproponować Ci pod pewnymi warunkami inne dopuszczone prawem rozwiązanie niż to, które wybrałeś. Przykładowo możemy zaproponować Ci niezwłoczną i bez nadmiernych niedogodności dla Ciebie wymianę rzeczy wadliwej na wolną od wad, albo usunięcie istniejącej wady zamiast obniżenia ceny, albo odstąpienia od umowy. Szczegółowe zapisy znajdziesz w art. 560 Kodeksu cywilnego.

  • Wykonane usługi Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta:  

Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.

Pismo reklamacyjne możesz dostarczyć nam bezpośrednio do biura firmy, wysłać listem poleconym (najlepiej za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) na adres: LiderStal Bieniek Wojciech Stare Rybie 10, 34-652 Stare Rybie.

Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

 

UWAGA!

Dokładamy należytej staranności, by zdjęcia i opisy produktów w naszych ofertach odpowiadały rzeczywistym cechom, właściwościom i przeznaczeniu sprzedawanych przedmiotów. Opisy produktów przygotowujemy na podstawie informacji pozyskanych od producentów. Jeżeli zauważysz błąd w opisie lub masz wątpliwości, co do jego słuszności poinformuj nas o tym drogą elektroniczną na adres: biuro@liderstal.pl

Jednocześnie informujemy, że wygląd towaru prezentowanego na zdjęciach zamieszczonych w naszych ofertach może różnić się nieznacznie od jego wyglądu rzeczywistego (barwa, proporcje, itp.). Wynika to z ustawień urządzeń i nośników emitujących/wyświetlających obraz oraz z indywidualnej percepcji każdego z nas. Różnice w odbiorze nie mogą być podstawą złożenia reklamacji kupionego towaru.

Informujemy także, że zdjęcia etykiet produktów mają charakter poglądowy, a ich celem jest pokazanie jedynie cech fizycznych danego towaru. Wszelkie zawarte w nich dane dotyczące numerów seryjnych, nr partii danego towaru, itp. należy traktować jedynie poglądowo. Różnice w numerach seryjnych przedmiotów sfotografowanych i umieszczonych w ofertach, a przedmiotów faktycznie dostarczanych kupującemu nie wpływają na zgodność towaru z umową i nie mogą stanowić podstawy złożenia reklamacji.

0
    0
    Twój Koszyk
    Twój Koszyk jest PustyWróć do Sklepu